Zbuduj pozycję na rynku i zwiększ sprzedaż przez Linkedin w 12 tygodni
DLACZEGO WARTO DOŁĄCZYĆ DO WAKACYJNEGO WYZWANIA LINKEDIN?
Dlaczego?
Podczas konferencji "LinkedIn dla MŚP" dostaniesz mnóstwo wartościowej wiedzy na temat skutecznego działania na LinkedIn.
Wiem jednak, że ciężko jest samodzielnie wdrażać nawet najlepiej przekazaną wiedzę.
Dlatego na podstawie mojej pracy jako konsultant i doświadczeń jako uczestnik wielu warsztatów oraz mastermindów w Polsce i zagranicą, stworzyłem wyzwanie, które Ci w tym maksymalnie pomoże.
Cały proces rozpoczniemy od warsztatu, na którym wyznaczysz swój realistyczny cel na cały proces. Taki, który zrealizujesz mimo wyjazdów wakacyjnych.
Celem tego wyzwania jest zrobienie kroku do przodu w przyjaznym środowisku i z merytorycznym wsparciem, a nie wyposażenie Cię w kurs online, którego nigdy nie obejrzysz do końca.
Nagrań z konferencji LinkedIn dla MŚP
WAKACYJNE WYZWANIE LINKEDIN składa się z:
Społeczności uczestników z takim samym celem na Discord
Moich szablonów i procesów codziennego tworzenia na LinkedIn i prospektingu
Warsztatu online, na którym ustalisz swoje cele na cały proces 12 tygodni z uwzględnieniem wyjazdów wakacyjnych
6 spotkań QA (pytań i odpowiedzi) w trakcie wyzwania
Nagranie z warsztatu Sales Navigator o wartości 540 zł
Pssst! Chcesz dostać fakturę, którą opłaci Twój pracodawca? Sprawdź, jak to zrobić.
Tomasz Maciejewski, ekspert LinkedIn
Pomagam firmom B2B uzyskać przewagę, dzięki budowaniu marki i przewidywalnej sprzedaży na LinkedIn.
Od 2018 roku współpracuję z profesjonalistami pracującymi zarówno w korporacjach, jak i prowadzącymi swoje firmy. Szkolę stacjonarnie i za pośrednictwem programów online.
Prowadzę podkast "Liderzy sprzedaży i marketingu B2B" i organizuję spotkania LinkedIn Local Warszawa.
Pracowałem m.in. z:
"Mam konto na LinkedIn, ale nie wiem co tam robić."
Usłyszałem to wielokrotnie od moich rozmówców, gdy dowiedzieli się, że zajmuję się zawodowo LinkedIn. Często słyszeli gdzieś, że inne firmy wykorzystują ten kanał do dotarcia do ich idealnych klientów B2B, ale było to trochę abstrakcyjne. Jak sprzedawać przez "portal do szukania pracy"? Co może wartościowego wydarzyć się na tym serwisie, na którym dostają tak dużo dziwnych wiadomości?
Znasz to?
A kto tak nie zaczynał?
Sam tak miałem, że uważałem konto na tym portalu za mało wartościowe. W końcu byłem freelancerem i nie planowałem szukać pracy.
Aż trafiłem na Lukasa z Holandii, który pokazał mi, że buduje cały swój biznes opierając się na LinkedIn. Postanowiłem wdrożyć wszystko, co mi powiedział.
Kilka lat później okazało się, że dzięki temu portalowi zdobyłem najlepszych klientów w życiu. Zarobiłem pieniądze pozwalające na kupno domu i podróży w wymarzone miejsca.
Historie podobne do moich można mnożyć, a znaczenie LinkedIn tylko rośnie z każdym z rokiem.
Czy wiesz, że:
- liczba użytkowników LinkedIn w Polsce prawie podwoiła się od 2019 roku
- 40% marketerów B2B uznaje LinkedIn za najlepsze miejsce do pozyskiwania klientów
- Około 20% użytkowników LinkedIn w Polsce to osoby decyzyjne
Dlatego nie zwlekaj i...
Dlaczego LinkedIn?
Opinie
Poznaj opinie kilku z moich klientów
Czy dostanę fakturę?
Oczywiście. Fakturę wystawia podmiot niebędący płatnikiem VAT.
Co zrobić, jeśli za wyzwanie zapłaci mój pracodawca?
Wypełnij ten formularz – na jego podstawie wystawimy fakturę proforma, którą będziesz mógł przekazać pracodawcy. Tutaj znajdziesz przykładowego maila, którego możesz wysłać do swojego przełożonego, z prośbą o sfinansowanie szkolenia.
Czy to wyzwanie jedyny sposób, by poznać biznesowo LinkedIn?
Oczywiście, że nie. Możesz sam uczyć się z dostępnych materiałów i eksperymentować, by sprawdzić, co najlepiej zadziała. Wiąże się to jednak z dużą inwestycją czasu. To szkolenie pozwoli Ci na przyspieszenie procesu - dostaniesz na tacy najlepsze rozwiązania.
FAQ
FAQ
Copyright Content Way Tomasz Maciejewski 2024 Wydarzenie nie jest wspierane i sponsorowane przez LinkedIn. Regulamin Polityka Prywatności